Finnish Svenska
Kas Kummaa
Ei tuotteita
Tarkennettu haku

Tietosuoja
Toimitusehdot
Käyttöehdot
Ota yhteyttä
Toimitusehdot
Toimitusehdot
  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Kas Kummaa on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimituskulut maksaa asiakas.
  • Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki Kas Kummaan toimitukset tapahtuvat Suomen Postin (Itella Posti Oy) välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Kas Kummaan kanssa.
  • Saat toimituksen mukana kuitin ostoksestasi joka toimii myös takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja.


Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
  • Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@kaskummaa.fi tai puhelimitse (050-5210338) ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Kas Kummaa, Ali-Vekkoskentie 644 07130 Anttila.

 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Evolution Solutions Verkkokaupparatkaisu