Finnish Svenska
Kas Kummaa
...är tom
Avancerad sökning

Köpinformation
Frakt & Returer
Villkor
Kontakta oss
Frakt & Returer

Leveransvillkor

  • Godset levereras per post beroende på lagersituationen inom två-fem (2-5) vardagar från beställningsdagen. Ifall godset helt eller delvis är slut, samt om leveranstiden är längre, kontaktas kunden om detta.
  • Ifall konsumenten vill att leveransen skall ske en viss dag, skall detta nämnas skilt t.ex när beställningen görs. Kas Kummaa levererar beställningen enligt konsumentens önskemål ifall önskemålet är måttligt.
  • Ifall konsumenten köper gods som Kas Kummaa har meddelat olika leveranstider, levereras beställningen enligt den längsta leveranstiden.
  • Konsumenten betalar leveranskostnaderna
  • Vi levererar varor endast i Finland (enskilt överenskommet också utomlands). Godset levereras per post och betalningssättet är förskottsbetalning. Alla beställningar som gjorts via Kas Kummaa levereras med Post (Itella Posti Oy), om inte konsumenten och Kas Kummaa annat överenskommer. Postkostnaderna faktureras enligt Itella Oyj:s nuvarande priser eller enligt gällande kampanjevillkor.
  • Postnadskostnaderna syns på orderbekräftelsen.
  • Andra kostnader debiteras inte.
  • Med leveransen finns ett kvitto för uppköpet.
  • Alla under 18-år måste ha förmyndarens godkännande för uppköpet.
  • I priserna ingår mervärdesskatt men inte leveranskostnader.

Retur

  • Godset har 14 dagars bytes- och returrätt. Godset skall vara oanvänt och förpackningen skall vara i ursprungligt skick. Anteckna med ditt kontonummer och orsaken till returneringen (t.ex. en söndrig vara, fel storlek mm.).
  • Ifall godset returneras var vänlig och kontakta oss först per e-post info@kaskummaa.fi eller per telefon (050-5210338). Konsumenten kan returnera varan/varorna kostnadsfritt genom att använda postens kundreturneringsblankett. Returneringen sänds till adressen: Asiakaspalautus, Kas Kummaa, Ali-Vekkoskentie 644 07130 Anttila.

Transportskador

Godset packas omsorgsfullt men paketet kan ha skadats under transporten. Kolla paketets skick under posttjänstemannens närvarande. Ifall paketet eller godset har skadats under transporten gör genast skadeanmälan på postkontoret.  Kontakta också kundtjänsten om en ny leverans på godset.

Evolution Solutions verkkokaupparatkaisut